خدايا


ايـن يـک اعــتـرافــــــ اســت . . . مــن بــي او دوامــ نــمي آورمــ . . .

خـُבآیـآ ...

آغــوشـَت رآ امشـَب بـہ مـَن مـے בَهـے ؟ 

بـَرآے گـُفـتـَن ... چیــزے نـَבآرَم 

امـآ بـَرآے شـنـُفـتـَنِ حـَرف هـآے تـو ... گـوش بسـیآر 

.مـے شـَوَב مـَن بـُغـض كـُنـَم .. 

تـو بگــویـے : مـَگـَر خـُבآیـَت نـَبآشـَב كـہ اینگـونـہ بـُغـض كـُنـے 

مـے شـَوَב مـَن بـگــویـَ ـم خـُבآیـآ ...؟ 

تـو بگــویـے : جـآنِ دِل ... 

مـے شـَوَב بیـآیــے ؟ 

تــَــــــمـَــــــــــنـ ـــــآ مـے كـُنـَ ـم ...



نظرات شما عزیزان:

reza
ساعت20:40---1 دی 1392
بوی دلتنگی می دهم!
حتی بهار هم
پیله ی تنهایی م را
به روی پروانه هایش نمی گشاید!


غریبه
ساعت9:23---30 آذر 1392
من یکی از پیشرفته ترین هکر های ایرانم

میخواستم هکت کنم ولی این متنی که ازت خوندم متحولم کرد...

بهت سر میزنم...

البته یه نظر :عکسی که برا متنت زدی باهاش جور نیست..البته سلیقه شماهم قابل احترامه ولی اگه متن و عکس مطابق هم باشن بهتره

ممنون


دختــــــری از جنس باران
ساعت17:15---28 آذر 1392
سلام دوست عزیزم

وب تو هم عالیه عسیسم

ممنون که اومدی وبم

راستی من لینکت کردم خودمم تو وبت وبمو ثبت کردم

موفق باشی
پاسخ:ميسي گلم لطف كردي


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






†ɢα'§ : عشق, خدا,
پنج شنبه 28 / 9 / 1392 16:35 |- فـــــــــآطـــــــــمــــــه -|

ϰ-†нêmê§